
Time to say goodbye….
Afscheid nemen is nooit leuk… Natuurlijk zagen we het aankomen en hebben we er ons maanden op kunnen voorbereiden. Maar als het moment dan dichterbij komt bekruipt je toch een gevoel van onbehagen. Een gevoel wat eigenlijk lijkt op een voorstadium van heimwee, een weeïg gevoel omdat je weet dat je een hoofdstuk af moet sluiten. Een hoofdstuk waar we veel moeite in hebben gestoken en zo vertrouwd aanvoelde. Met tranen op onze wangen en een brok in onze keel moeten we helaas afscheid nemen van onze oude huisstijl!
Wauw! Wat zijn we er druk mee geweest. De laatste weken draaiden vooral om het finetunen van de teksten, aanpassen en herindelen van de lay out, kleurencombi’s en… ons nieuwe logo! Maar hier is eindelijk onze nieuwe website!!
Uiteraard vind je er onze vertrouwde Copyright Power kleur roze terug. Al zijn we inmiddels al een tijdje ‘in het bezit van’ een mannelijke medewerker.. Stiekem blijft Copyright Power International toch nog wel een girlpower bedrijf!
En… Wat doen we nu écht precies? Waar kun je bij ons voor terecht? Dit kun je nu allemaal makkelijk terugvinden op onze website. We vertellen je waar we goed in zijn, waar we trots op zijn. Wist je bijvoorbeeld al dat wij, naast ervoor zorgen dat jij als onze klant de royalties krijgt waar je recht op hebt, jou ook kunnen voorzien van eerlijke (juridische) adviezen? Ook kunnen we jou helpen en begeleiden bij het kiezen van de juiste strategie voor de perfecte release.
Bij een nieuwe huisstijl hoort ook een nieuw logo! Het nieuwe logo bevat nog steeds onze basis kernwaarden: Onze klant blijft altijd centraal staan en uiteraard blijven we bij het Copyright symbool. Maar met een toekomstig recordlabel (teaser) als baby en een nauwe samenwerking met diverse producers, artiesten en schrijvers raken we meer en meer betrokken bij de muzikale zijde van ons vak. Bovenop de onze bestaande diensten / activiteiten waar we goed in zijn en goed in blijven. Als het oude jasje niet meer past, is het tijd voor een nieuwe, kortom, het nieuwe logo representeert precies waar we goed in zijn en waar we voor staan. Maar dan met het geluid aan!